לידים חמים לשיפוצים

כך תקבלו עשרות לידים חמים לשיפוצים כל יום בכל העולם

קבלנים ובעלי חברות שיפוצים אתם צריכים לידים שמתעניינים בשיפוצים כל יום? אנחנו יכולים לדאוג לזה, גם אם אתם עובדים בחוץ לארץ אנחנו יודעים לייצר גם לידים שם.

אם יש לכם חברות שמתעסקות בשיפוצים או שאתם קבלנים ואתם צריכים לידים לשיפוצים אז הגעתם למקום הנכון.

ענף השיפוצים הוא ענף גדול מאוד שכולל בתוכו גם הרבה תחומים . אם אתם קבלנים ודאי אתם יודעים שפרוייקט אחד יכול להביא לכם מספיק הכנסה לכמה חודשים. אך לא תמיד זה קל להשיג פרוייקטים גדולים ולכן מסתפקים בעבודות קטנות

הדרך בה לקוחות היום מזמינים קבלני שיפוצים

פעם אם מישהו היה רוצה לעשות שיפוצים בבית אז הוא היה מתקשר לאנשים שהוא מכיר והיו מפנים אותו לקבלנים והכל היה עובר מפה לאוזן. היום המצב שונה, אם אדם רוצה לשפץ או לעשות מטבח חדש בבית שלו אז ישר הוא נכנס לגוגל ומחפש "מטבח חדש בראשון לציון" או " קבלן מטבחים מומלץ" ולרוב התוצאות הראשונות שיוצאות אחד מהם יהיה הקבלן אותו הולכים להזמין לעבודה. מה שאומר שהקבלנים שמרויחים הכי טוב הם אלו שיודעים להנב פירות מפרסום בגוגל.

לצערנו רוב הקבלנים לא יודעים איך לבצע פרסום נכון בגוגל ורק פוגעים בעצמם ומוצאים הרבה כסף בלי לקבל תמורה.

לכן חשוב מאוד לעבוד עם חברת פרסום שתספק לכם תוצאות פרסום יעילות. יש 2 שיטות . הראשונה היא לתת לחברה לנהל לכם את התקציב פרסום תמורת אחוזים מהתקציב והשיטה השניה היא קניית לידים.

לידים לשיפוצים – יתרונות

אם החלטתם שאתם רוצים שינהלו לכם את התקציב פרסום תמורת אחוזים זה סבבה אבל לחברה שעושה את זה אין שום רצון להביא לכם כמויות גבוהות של לידים ולכן יכול להיות שתשלמו סתם כסף על פרסום שמביא כמות קטנה של לידים מה שיוצא לא משתלם ובטח לא כדאי.

בתחום שלכם עדיף תמיד לרכוש לידים , אתם משלמים על לידים אמיתיים ולא על סתם פרסום. כמובן שיש לידים שהם לא רלוונטים ועליהם אתם לא משלמים.

למי מתאים לידים לשיפוצים?

בין אם אתם מתחילים בתחום או חברה שקיימת שנים. שתיכם צריכים עבודה ועכשיו!

ידוע שלהרבה קבלני שיפוצים יש ימים רבים ללא עבודה וללא הכנסה ואסור לכם להיות במצב הזה. ברגע שתחליטו לקבל לידים חמים אז תהיו מוצפים בעבודה ובשיחות טלפון של מתעניינים

קבלת לידים לשיפוצים באל מדיה

אנחנו פועלים בשיטה שונה ויעילה יותר. ברגע שתרצו לקבל לידים דרכנו אנחנו נכין לכם קמפיין לקבלת שיחות טלפון מה שאומר שאתם לא תקבלו לידים שמתעניינים לקבל מכם שיחה אלה תקבלו לקוחות חמים שמתקשרים אליכם ישירות.

לקוחות אלו הם הכי חמים שיכולים להיות כי הם חיפשו אתכם הרגע ואם יש לכם הצעה טובה וקצת אופי מכירתי אז תוכלו למכור להם בקלות ולהרוויח מזה המון. בנוסף ככל שתקבלו יותר שיחות כך גם יגבר הסיכוי שלכם לתפוס דגים שמנים שמחפשים שיפוצים גדולים ופרוייקטים.

בנוסף לכך אנחנו נשים אתכם באתר המומלצים – אינדקס בעלי מקצוע שם נמצאים בעלי המקצוע מכל התחומים וגם משם תוכלו לקבל שיחות טלפון באותם עלות מלקוחות שאו אתכם ומעוניינים בכם.

מחיר לידים לשיפוצים

המחיר ללידים לשיפוצים יכולים להשתנות כי זה תחום שכולל בתוכו גם המון תחומים. בגדול המחיר ממוצע לשיחת טלפון מגוגל הוא 80 ש"ח בתחום שיפוצים כללי ואחוז ההמרה משיחות טלפון הם בממוצע 40% מה שאומר ש4 מתוך 10 סוגרים אתכם עיסקה מה שהופך את הלידים האלו להכי משתלמים שיכולים להיות. תתארו לכם שאתם מקבלים 10 שיחות טלפון ביום ואתם סוגרים 4 מתוכם כל יום,  זה מטורף!

למחירון לידים המלא לחץ כאן

תחילת עבודה

אם החלטתם שאתם רוצים להתחיל ולקבל עשרות שיחות טלפון ביום אז כל שעליכם לעשות הוא להשאיר לנו פניה פה בדף או לשלוח לנו הודעת ווטסאפ דרך אחד הלחצנים כאן. אנחנו נדאג להביא לכם הצעה ללידים תוך כמה דקות ואם החלטתם שכן אז משם כל העבודה עלינו. אנחנו נותנים למקצוענים לבנות לכם את הקמפיין בגוגל ואתם מתחילים לקבל שיחות ולעשות מה שאתם הכי טובים בו.

אז קדימה אין מה לחכות , פנו אלינו עכשיו לקבלת ההצעה!

מאמר זה נכתב על ידי אל מדיה בניית אתרים ושיווק

רוצים לקבל מידע נוסף על לידים חמים לשיפוצים ?

השאירו פנייה עכשיו !

עוד כתבות מעניינות