לידים לסוכני ביטוח

מאות לידים חמים ובלעדיים לסוכני ביטוח

סוכני ביטוח מחפשים לידים איכותיים לביטוח ? אנחנו נדאג שתקבלו המון כאלו כל יום !

לידים לביטוח הם לידים שלא קל לייצר אותם בכלל . יש המון סוכני ביטוח בשוק שרוצים לקבל לידים חמים אבל זהו תחום מאוד בעייתי וקשה . בשביל לייצר לידים לסוכני ביטוח נדרש מיומנות ויותר מקצת ידע בבנייה של מודעות פייסבוק .  אז הנה דרכים מעולות שדרכם תקבלו לידים טובים עם דגש על טובים לביטוח .

אתרים אורגנים בנושאי ביטוח

היום כמעט כל בן אדם שמתעניין בביטוח חיים / בריאות / רכב יפה קודם כל לגוגל ויחפש שם את מה שהוא צריך . ברוב המקרים מי שפונה לגוגל הוא גם מי שיסגור עסקה עם האתרים שיופיעו לו שתוצאות הראשונות . לידים מסוג אלו הם הכי איכותיים שיש ואחוז הסגירה שלהם גבוה במיוחד . הבל הבעיה היא שחברות הביטוח הגדולות לרוב מופיעות במקומות הראשונים וזה כמעט בלתי אפשרי להעלות אתר למקומות הראשונים בגוגל בזמן קצר

אז מה עושים ? היום ישנם המון אתרי ביטוח שנמצאים במיקומים גבוהים בגוגל שמצליחים לייצר בסביבות 100 לידים לביטוח בחודש . את הלידים האלו תוכלו לקנות מבעל האתר ובעצם להשיג "לידים אורגניים " לביטוח בלי לעשות הרבה מאמץ , כמובן שהמחיר יהיה גבוה יותר אבל זה משתלם לגמרי .

לנו באל מדיה יש אתרים אורגניים בנושאי ביטוח רכב , בריאות ועוד… שמייצרים לידים מגוגל , השאירו פניה פה כדי לקבל פרטים עליהם .

פרסום ושיווק פרטי לכל סוכן ביטוח

שיטה שנייה שעובדת לא רע בכלל היא פרסום ממוקד בפייסבוק אבל לא פרסום רגיל אלא פרסום ייעודי ואישי לכל סוכן ביטוח בנפרד . היום הרבה מפרסמים מעלים קמפיינים לביטוח ומחלקים את הלידים לכמה סוכנים מה שהופך את הליד לקשה מאוד ואחוז הסגירה שלו יהיה מאוד נמוך . מה שצריך לעשות הוא לעלות קמפיין בלעדי לכל סוכן ביטוח עם פילוח יעד ממוקד כדי שהקהל שיראה את הפרסום זה יהיה באמת רלוונטי לו וככה בעצם תביאו גם לידים רלוונטים , גם לידים בלעדיים וגם לידים חמים שאחוז ההמרה שלהם יהיה גבוה יותר מלידים אחרים .

אנחנו באל מדיה מכינים קמפיינים בלעדיים לכל סוכן ביטוח ויכולים להביא מעל 25 לידים חמים ביום רק מקמפיינים בלעדיים שלנו !

דוגמה לקמפיין ביטוח שלנו :

שיטה שלישית – טיוב לידים (פחות מומלץ )

עוד שיטה בה משתמשים הרבה מוכרי לידים היא טיוב וחדוש לידים . הם מתקשרים למספרים רנדומליים ומנסים לעניין אותם בכל מיני סוגי ביטוח . אנחנו פחות ממליצים על לידים מסוג אלו כי האיכות של הלידים האלו נמוכה יותר מלידים חמים . יש אופציה לטיוב של לידים חמים שזוהי דווקא אופציה מומלצת אך יקרה יותר .

אז אם אתם סוכני ביטוח ואתם רוצים לקבל לידים חמים ואיכותיים כמו כל הלקוחות שלנו אז תשאירו לנו פניה או שלחו הודעה בווטסאפ !

מאמר זה נכתב על ידי אל מדיה בניית אתרים ושיווק

לידים לסוכני ביטוח

רוצים לקבל מידע נוסף על לידים לסוכני ביטוח ?

השאירו פנייה עכשיו !

עוד כתבות מעניינות