לידים לעורכי דין

ההסבר המלא על לידים לעורכי דין

מחפשים לידים לעורכי דין ? כאן תקבלו הסבר מלא על לידים בתחום.

זה לא משנה אם אתה עורכי דין מתחילים בעלי עסק קטן או חברת עורכי דין גדולה שפועלת המון שנים. בשביל להוביל את העסק שלכם או להקים אותו מהתחלה תצטרכו פניות איכותיות שיגיעו אליכם כל יום שיתעניינו בשירותי עריכת דין. לידים לעורכי דין הם הדלק של עורכי הדין בישראל כדי להמשיך לעבוד שהרי לידים הם לקוחות שיהפכו תוך זמן קצר להכנסות החודשיות שלכם ולכן אתם חייבים המון כאלו.

בכתבה כאן נסביר על תהליך של קבלת הלידים לעורכי דין וגם על דרך הטיפול בהם.

קניית לידים לעורכי דין אצלנו

אנחנו אל מדיה בניית אתרים ושיווק ואנחנו מתמחים בכל מה שקשור לשיווק העסק בדיגיטל. בין השירותים שלנו תמצאו קורס שיווק דיגיטלי , בניית אתרים ועוד… כמו כן אנחנו גם מייצרים לידים בכל התחומים בין היתר גם לידים בתחום עריכת דין.

יש לנו קמפיינים מוכנים ודפי נחיתה לעורכי דין ואנחנו מכירים את תחום השיווק לעורכי דין מקרוב ולכן אנחנו יודעים לייצר לידים מאוד איכותיים בתחום.

כידוע תחום עריכת דין הוא תחום מאוד תחרותי בישראל ויש ביקוש גבוה ללידים בתחום. אנחנו יודעים לייצר בידול תחרותי לעסק ולהביא לידים ממקומות שונים ברמה גבוהה יותר משאר המתחרים גם כדי לייצר לכם כמות גבוה יותר של לידים וגם באיכות מקסימלית כדי שתוכלו לסגור הרבה יותר.

כרטיס ביקור דיגיטלי לעורכי דין.

הרבה עורכי דין בישראל מתקדמים היום ורוכשים לעצמם כרטיס ביקור דיגיטלי מקצועי שיוכלו להציג ללקוחות שלהם .

כרטיס ביקור דיגיטלי הוא מעין אתר תדמית קטן ומעוצב עם כפתורי יצירת קשר נוחים וזריזים מה שמעלה את אחוז ההמרה שלכם ונותן ללקוחות שלכם תחושה מקצועית יותר.

בנוסף לכך כרטיס ביקור דיגיטלי הוא מקודם אורגנית בכל מיני ביטויים לפי התחום שלכם אם אתם עורכי דין פלילים לדוגמה אז הכרטיס שלכם יהיה בגוגל ועם הזמן גם לקוחות בגוגל שיחפשו עורכי דין פלילים יוכלו להגיע אליכם ללא תשלום.

הכרטיס יכלול תמונות שלכם , הצלחות שלכם, ממליצים , כפתורי יצירת קשר ועוד המון כלים חזקים שיגדילו את כמות הלקוחות שלכם.

מחיר של לידים לעורכי דין

כידוע שיווק לעורכי דין הוא שיווק לא קל ולכן לידים יכולים להגיע למחירים קצת גבוהים ביחס ללידים מתחומים אחרים

לידים מחולקים בענף עריכת דין כללי 50-150

לידים בלעדים בתחום עריכת דין כללי 70-150

לידים לתחומי עריכת דין ספציפיים בלעדיים 90-180

למעבר למחירון לידים מלא לחצו כאן>>

אז איך מתחילים ?

על מנת שנתחיל לעבוד ביחד ושאנחנו נתחיל להזרים לכם לידים מתעניינים לתחום שלכם אתם תשאירו לנו פניה עכשיו פה בדף המאמר או שלחו לנו הודעה בווטסאפ ואנחנו נחזור אליכם בדקות הקרובות עם הצעה מותאמת אישית עבורכם וכך נתחיל לעבוד.

תהליך עבודה שותף עם לידים לעורכי דין

אם החלטתם לעבוד איתנו אז אנחנו נפתח לכם חשבון במערכת לניהול לידים מקצועית ללא עלות. בנוסף אנחנו ניצור עבורכם דף נחיתה וקמפיינים ממוקדמים ברשתות החברתיות ולאחר האישור שלכם אנחנו נפעיל אותם. הלידים יתקבלו ישירות למערכת הניהול שפתחנו לכם ושם תוכלו לנהל את הלידים בצורה חכמה ויעילה. אנחנו נזרים אליכם לידים חמים בכל שעות היום וכל מה שעליכם לעשות הוא פשוט להציץ מידי פעם במערכת ולהתקשר ללידים החמים ולסגור אותם.

אז אין מה לחכות. אם אתם רוצים להתחיל לקבל לידים השאירו לנו פניה עכשיו!

מאמר זה נכתב על ידי אל מדיה בניית אתרים ושיווק.

רוצים לקבל מידע נוסף על לידים לעורכי דין ?

השאירו פנייה עכשיו !

עוד כתבות מעניינות