שיווק לעסקים קטנים

שיטת שיווק לעסקים קטנים שתגדיל את העסק שלכם

בתור בעלי עסק קטן יש לכם הזדמנויות רבות לגדול וגם לא מעט אתגרים. עם שיווק נכון תוכלו לגדול בלי להשקיע יותר מידי על התקציב שלכם.

ישנם הרבה שיטות לשיווק העסק שלכם במיד. בכתבה זו ריכזנו עבורכם את השיטות העיקריות לשיווק העסק שלכם באינטרנט על מנת לצמוח.

פרסום מודעות בגוגל

על ידי פרסום נכון בגוגל תוכלו להציג מודעות ממומנות (בתשלום)שיופיעו מעל או מתחת לתוצאות האורגניות והם מתאימות לביטוי שחיפש הגולש.

ידוע שבשביל שהאתר שלכם יופיע בגוגל תצטרכו להשקיע משאבים רבים וכסף כדי שיגיע לעמוד הראשון אך זו לא האפשרות היחידה לאתר שלכם להופיע בגוגל. תוכלו להקים מודעות ממומנות בתשלום ולגרום לאתר שלכם להופיע במקומות הראשונים בגוגל בביטויים שאתם תקבעו. כך בעצם תוכלו לקבל פניות רלוונטית לעסק שלכם ישר בהקמת הקמפיין בלי לחכות חודשים ארוכים עד שתגיעו לעמוד הראשון בגוגל.

למי זה מומלץ?

פרסום מסוג זה מומלץ לבעלי עסקים שמציעים מוצר או שירות שהלקוחות מחפשים בדרך כלל מיוזמתם כמו הובלות, קורס נדלן , משלוח פרחים במרכז וכו'… קיימת אפשרות גם לעשות פרסום חוזר (רימרקטינג) למודעות כך שאם היה גולש שביקר באתר שלכם ולא השאיר פניה אז הוא ימשיך לראות את המודעות שלכם בשאר המדיה עד שיחליט להשאיר לכם פניה.

מחיר הפרסום

המחיר לפרסום בגוגל תלוי בתחרות שיש על הביטויים שקבעתם. בכללי אתם תשלמו על כל קליק שלחצו לכם על המודעה אך המחיר משתנה בין כל ביטוי . תוכלו לשלם שקלים בודדים לקליק וגם זה יכול להגיע למאות שקלים לקליק. הכל תלוי בתחרותיות של הביטוי ובמקצועיות של מקים הקמפיין

קידום אורגני בגוגל

שיווק לעסקים קטנים על ידי אתר שמקודם אורגני בגוגל הוא אתר שנמצא במקומות הראשונים בתוצאות החיפוש בגוגל (לא מודעות)

מיקום האתר שלכם בגוגל הוא גם על פי ביטויים . יש ביטויים שתוכלו להיות במקומות גבוהים וגם ביטויים שתהיו במקומות נמוכים יותר. הכל תלוי ברלוונטיות של האתר שלכם למה שהגולש מחפש. בקידום אורגני תוכלו לקבל פניות מלקוחות ללא תשלום לגוגל שהרי הלקוחות נכנסים אליכם לאתר בצורה אורגנית (טבעית) ולכן זה ללא מימון כספי לגוגל.

קידום אורגני הוא השקעה לטווח הארוך באתר שלכם כדי שיכל להביא לכם עבודה ללא כסף אך גם יש השקעה חודשים ואפילו שבועית בכתיבת כתבות וקישורים באתר שזהו הדרך לעלות בתוצאות בגוגל. זהו תהליך לא פשוט אך ללא ספק משתלם.

למי זה מומלץ?

קידום אורגני מומלץ לכל אתר ולכל עסק ללא יוצא מן הכלל. זהו השקעה משתלמת לטווח הארוך שיביא לכם לקוחות רוכשים לעסק ללא השקעה כספית לגוגל מה שיכול להיות מאוד משתלם. השקעה בקידום אורגני היא השקעה תמידית כי גם אם הגעתם למקום הראשון בגוגל אב תמיד אתרים אחרים כן יכולים לעקוף אתכם ולכן יש פה השקעה תמידית כדי להישאר במקומות הגבוהים.

כדי לבצע עבודת קידום אורגני אתם חייבת אתר תדמית שתוכלו לקדם אותו . למידע על בניית אתר תדמית לעסק לחצו כאן >>

מחיר קידום אורגני

עלות ממוצעת לעבודת קידום אצל מקדם אורגני בחודש היא 1,500 שח ויכולה להגיע גם ל5,000 שח הכל תלוי בעבודת הקידום שתצטרכו ובביטויים שלכם. תוכלו גם לנסות לבצע עבודת קידום בעצמכם אך אם אתם לא מכירים את התחום עדיף לתת למקצוענים לטפל בזה.

פרסום בפייסבוק

הפרסום בפייסבוק מתבצע על ידי קמפיין ממומן ודף עסקי

בדומה לפרסום בגוגל גם פה יש מודעות ממומנות רק שכאן הגולש לא מחפש אתכם אלא אתם מופיעים לו בניוז פיד בפייסבוק ואם תהיו מעניינים מספיק הוא יכנס לראות אתכם או שישאיר פניה.

הפרסום בפייסבוק נחשב לממוקד כי אתם יכולים לקבוע לאיזה קהל תרצו לפרסם את המוצרים שלכם ולהגיע לקהלים ספציפיים מאוד , לדוגמה אם תרצו לפרסם מוצא לכלבים אז תוכלו לקבוע שרק אנשים בעלי חיות מחמד שעשו לייק לעמודים של חיות יראו את הפרסום שלכם וכו'… בנוסף תוכלו למקד לפי אזורים , גיל , מגדר, השכלה, תחום עיסוק, תחביבים ועוד…

הפרסום בפייסבוק מבטיח חשיפה גבוהה ומחירים יותר נמוכים מהפרסום בגוגל

בפייסבוק תוכלו לקבוע את אופן התשלום שלכם לפי חשיפות , הקלקות , כניסה לאתר , ליד , צפייה בסרטון ועוד…

למי זה מומלץ?

פרסום בפייסבוק מתאים כמעט לכל עסק שרוצה להציע את המוצרים והשירותים שלו לגולשים הרלוונטיים. גם בעלי עסקים עם מוצרים משונים יוכלו תמיד לפרסם לקהל הרלוונטי שלהם ובכך בעצם להגדיל את כמות הלקוחות שלהם

בשביל לפרסם בפייסבוק תצטרכו לפתוח דף עסקי , טקסט משכנע למודעות , תמונות טובות ולעיתים תצטרכו אתר או דף נחיתה.

מחיר פרסום בפייסבוק

המחיר משתנה בהתאם לאופן בו תרצו לפרסם. בתשלום על פי לידים תוכלו לשלם בממוצע 5-50 ש"ח לליד תלוי בתחום ותוכלו גם לשלם על פי חשיפות בלי קשר להמרות שנוצרו.

פרסום באינסטגרם

שיווק לעסקים קטנים בפלטפורמת הפרסום באינסטגרם היא אותה פלטפורמה לפרסום בפייסבוק וכל מודעה שתפרסמו בפייסבוק תוכלו לסמן שתופיע גם באינסטגרם

באינסטגרם קהל היעד הוא צעיר יותר והפרסומים מבוססים יותר על תמונות וסרטונים בולטים לעין כדי להצליח להביא לקוחות רוכשים שהרי אינסטגרם מבוססת על פרסום תמונות וסרטונים .

למי זה מומלץ?

הפרסום באינסטגרם מתאים לבעלי עסקים שהמוצרים שלהם מתאימים לקהל לקוחות צעיר ורענן יותר וגם למוצרים שיכולים להצטייר יפה בתמונות וסרטונים. שהרי הקהל באינסטגרם מחפש את הפרסומות המושכות האלו.

בשביל לפרסם באינסטגרם תצטרכו פרופיל לעסק שלכם וצילומים מקצועיים .

מחיר פרסום באינסטגרם

תקציב הפרסום כאן הוא אותו דבר כמו בפרסום בפייסבוק

שיווק לעסקים קטנים דרך פרסום כתבות בטאבולה ואאוטבריין

טאבולה ואאוטבריין הן פלטפורמה לפרסום כתבות שיווקיות באתרי תוכן המובילים בישראל כמו ישראל היום , דמרקר ועוד…

בכל אתרי תוכן אלו תמצאו מידי יום עשרות כתבות חדשות שתפקידם הוא לעניין את הגולשים ולהעביר מסר שיווקי סמוי שיגרום לגולשים להתעניין במוצר או שירות כלשהו ולהגיע למי שמימן את הכתבה. לקוחות שמגיעים מפרסום זה נחשבים ללקוחות חמים מאוד שהרי קראו כתבה שיווקית וכעט המסר נמצא אצלם והם לא סתם מתעניינים בכם.

למי זה מומלץ?

כדי שקמפיין מסוג זה יניב פירות צריך לוודא שהתוכן המועבר הוא מעניין ובעל ערך כדי שבאמת ירצו לקרוא אותו ולא לעזוב באמצע.

למשל אם אתם רוצים לפרסם מוצר חדשני אז בפרסום מסוג זה יעשו לכם כתבה מעניינת על המוצר עם כותרת מעניינת מה שיגרום לגולשים רק להתעניין בתוכן וסיכוי גבוה שיתעניינו גם במוצר בסוף הכתבה.

כדי לפרסם בטאבולה ואאוטבריין תצטרכו כתבה איכותית עם תוכן אמיתי שיופיע באתר שלכם או באתרי תוכן חיצוניים וטופס לאיסוף פרטים.

מחיר פרסום בטאבולה ואאוטבריין

המחיר לפרסום בפלטפורמות אלו נחשב ליקר ביחס לשאר הפלטפורמות ותצטרכו מינימום של 300 דולר בחודש באאוטבריין ובאטבולה תקציב מינימום של 1,500 דולר בחודש. זהו תקציב שיווק גבוה שתצטרכו לחשוב אם המוצר שלכם מספיק מתגמל אתכם בשביל לפרסם בפלטפורמות אלו.

באל מדיה אנחנו יודעים ליצור קמפיינים ולבצע שיווק ממיר ומקצועי לעסקים קטנים שיביא לכם המרות במינימום תקציב תוך התאמה של שיווק בפלטפורמות המתאימות לכם. למידע נוסף השאירו פניה בטופס המצורף בעמוד.

מאמר זה נכתב באדיבות על ידי אל מדיה בניית אתרים ושיווק.

רוצים לקבל מידע נוסף על שיווק לעסקים קטנים ?

השאירו פנייה עכשיו !

עוד כתבות מעניינות