חבילת פרסום עסקים VIP

מערך שיווק מלא כולל הכל החל מכלום ועד לנוכחות מקסימלית ברשת

בניית אתר תדמית

נבנה לכם אתר תדמית מקצועי  ומעוצב לעסק שישקף את כל העסק שלכם במדיה .

דפים עסקיים במדיה

נבנה לכם דף עסקי בפייסבוק ובאינסטגרם שיראה לכל הגולשים את העסק שלכם.

בניית דפי נחיתה

נבנה לכם דפי נחיתה מיוחדים למוצרים ספציפים ונפרסם אותם כדי שתקלו יותר פניות.

חבילת גרפיקה

חבילת גרפיקה רחבה הכוללת בניית לוגו מקצועי ו10 תמונות מכירה / באנרים /פוסטרים שתוכלו לפרסם ולמשוך את עיני הגולשים. קיימת אופציה לבניית סרטון אנימציה בתוספת תשלום

ניהול קמפיין ממומן

נבנה לכם קמפיינים מקצועיים בגוגל ובפייסבוק כולל קופירייטינג ועיצוב המודעות . נעשה את המחקרים שלנו וננהל לכם את תקציב השיווק.

קידום אורגני + תוכן

נקדם את כל הדפים באתר שבנינו לכם אורגני כדי שתוכלו לקבל פניות ללא תשלום וללא מימון

כל עסק קטן שרוצה לצמוח ולהיכנס למגרש של הגדולים חייב מערך פרסום עסקים מקצועי

אם יש ברשותכם עסק קטן או בינוני או אפילו עסק גדול ואתם לא מרוצים מתוכנית נשיווק שלכם ומקמות הלקוחות שלכם אז הגעתם למקום הנכון. אל מדיה מציעה חבילת הנקראת חבילת שיווק לעסקים VIP.

חבילת פרסום עסקים VIP

חבילה זו כוללת כל מה שעסק צריך כדי להיות כריש במדיה . בניית אתר , קידום אורגני , עיצוב גרפי , קידום ממומן , אחסון אתר ועוד… כל המוצרים האלו הופכים אתכם למותג עם נוכחות גבוהה ברשת מה שיתן לכם הרבה פניות ויגדיל את המחזורים שלכם באופן משמעותי

בניית אתר

אנחנו נבצע עבורכם בניית אתר מקצועי לעסק מכל סוג שתבחרו . אתר תדמית , אתר סחר , אתר חדשות , פורטל ועוד… אנחנו נבנה לכם את האתר בצורה המקצועית ביותר כדי שכבר יהיה לכם נוכחות בגוגל ואנשים יוכלו להגיע לאתר שלכם ולראות את כל המוצרים שלכם ומי אתם ובכך להיראות מקצועיים יותר

שווי ממוצע של בניית אתר בשוק = החל מ10,000 ש"ח

מחיר במסגרת החבילה = חינם!

פרסום עסקים בקידום אורגני

בשביל פרסום עסקים בניית אתר לא מספיקה משום שהאתר צריך להגיע לאנשהו . בלי קידום אורגני אז כמות הלקוחות שיהיו אצלכם באתר יהיה נמוך מאוד . אנחנו נקדם לכם את האתר אורגנית לפי הכללים של גוגל , נוסיף לכם תוכן , מאמרים וקישורים מדי שבוע ונגרום לאתר שלכם לעוף באוויר .

שווי ממוצע של קידום אורגני בישראל = 2,400 ש"ח

מחיר במסגרת החבילה = החל מ1,800 ש"ח

פרסום עסקים עם גרפיקה מקצועית

בנוסף לבניה של האתר והקידום אנחנו נבנה לכם פרסומות ובאנרים מעוצבים , נבנה לכם לוגו מקצועי ונכין לכם תמונות מעוצבות כך שתוכלו לפרסם את התמונות האלו בכל מקום ולהיראות חדשניים ומקצועיים.

שווי חבילת גרפיקה בשוק = החל מ1,000 ש"ח

מחיר במסגרת החבילה = חינם !

פרסום עסקים בבנייה וניהול קמפיינים

בנוסף להכל אנחנו נבנה לכם קמפיינים מקצועיים בפלטפורמות שמתאימות לכם ברמה המקצועית ביותר! נעשה מחקרים מקיפים ונגיע לתוצאות מעולות. נפרסם את העסק שלכם ברמה המקצועית ביותר בכל המדיה כך שתקבלו המון פניות במינימום תקציב

שווי בנייה וניהול קמפיינים בישראל= החל מ700 ש"ח בחודש

מחיר במסגרת החבילה = החל מ500!

בניית דפים עסקיים במדיה

בחבילת פרסום עסקים אנחנו נבנה לכם דפים עסקיים בפייסבוק ואינסטגרם כך שהרבה לקוחות שנמצאים במדיה יוכלו להיחשף לדפים שלכם ולהכיר אתכם. חשוב מאוד בכל תהליך מיתוג שהלקוחות יוכלו להיחשף אליכם בכל מקום .

שווי של בניית דפים עסקיים וניהול = החל מ500 ש"ח בחודש

מחיר במסגרת החבילה = החל מ300 ש"ח! 

בקיצור , אנחנו נדאג לתהליך שיווק שלם בעסק שלכם כדי שתוכלו לקבל המון לידים מהמדיה במחירים זולים בגלל בניית תשתית מקצועית , המון לידים מהאתר שלכם שייכנסו אורגנית ללא תשלום! , מיתוג לעסק שלכם כדי שיוכלו להכיר אתכם בכל הארץ , ניהול דפים כדי שגם משם תקבלו המון פניות אורגניות ללא תשלום.

זהו תהליך שיווק שלם שהוא סופר חשוב בכל הצלחה של עסק או חברה . אם אין לכם מהלך שיווק כזה אז הסיכויים שלכם להגדיל מחזורים יפחתו.

מחיר החבילה כולל הכל באל מדיה הוא 2,700 בחודש ! תחשבו שבהשקעה זו תוכלו להגדיל מחזורים פי 2 ואפילו פי 3 ! אל תהססו , הירשמו וקבלו שיחה מאיתנו מייד !

מאמר זה נכתב ע"י צוות אל מדיה – בניית אתרים ושיווק

רוצים לקבל מידע נוסף על חבילת פרסום עסקים VIP ?

השאירו פנייה עכשיו !

שירותים נוספים

עוד כתבות מעניינות